ps://www.iconfinder.com/icons/940992/instagram_icon_•_camera_icon#size=32 id menuikon

zuzcute

zuzcute
zuzanna dawicka

poniedziałek, 7 marca 2016

Hejka!
A więc dzisiaj jeszcze normalny post:) w tym poscie zamieszczam wam kilka moich zdjęć oraz 10 odpowiedzi na pytania. Mam nadzieje, że wytrzymaliście kolejny nudny poniedziałek :)
W następnym poście wybiore się w piękne miejsce z super stylizacją <3
1.Dlaczego założyłam tego bloga?
A więc od zawse interesowałam się modą i wierzyłam jak byłam mała, że uda mi się stworzyć popularny blog :). Myślę, że kiedyś odniosę sukces:)

2.Co stawiasz na pierwszym miejscu na blogu?
Oczywiście jakość moich postów oraz obserwatorzy są najważniejsi. 

3.Czy myślisz, że będziesz kiedyś sławną blogerką?
Tak, tak myślę... chociaż czeka mnie dłuuuuga droga jeszcze :)

4.Ulubiony film?
Star wars, tylko Star Wars 😂😂😂

5.Czy mam rodzeństwo ?
Tak, mam młodszego brata :)

6.Ulubiony przedmiot?
A więc angielski i matematyka, może fizyka :)

7.Czy mam inną pasje oprócz jazdy konnej i blogowania?
Tak, podróżowanie też jest niesamowite. Czy po Polsce czy za granicą, kocham.

8.Gdzie mieszkam?
Warszawa ;)

9.Gdzie chciałabyś mieszkać?
Londyn albo jakieś tereny górzyste z jeziorami :)
Chciałabym uciec z tego ponurego i smutnego miasta.

10.Czy jestem leniwa ?
Taaaak, będę szczera jestem bardzo leniwa!
Ale robienie dla was postów, to sama przyjemnosć ! :)


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post- lubię dowiadywać się czegoś o autorze blogu :)
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Świetny post!
    Zapraszam do mnie :D
    http://nieziemskistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy zakładanie bloga, by stać się popularnym jest dobrym pomysłem...

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń