ps://www.iconfinder.com/icons/940992/instagram_icon_•_camera_icon#size=32 id menuikon

zuzcute

zuzcute
zuzanna dawicka

niedziela, 6 marca 2016

Hejka!!!!
A więc nazywam się Zuzanna i jest to mój pierwszy blog. Najpierw krótko o sobie:
Moją pasją jest jazda konna oraz rysowanie, chociaż nie umiem rysować. Kocham podróżować, zwiedziłam już kilka miejsc na świecie, ale uważam, że najpiękniejsza jest Wielka Brytania i oczywiście Polska. Na moim blogu będę zamieszczać zdjęcia kosmetyków oraz ich recenzje, stylizacje,coś o moich pasjach i może co i raz wpadnie ciekawostka z mojego życia. Jako, że jest to moje pierwsze prowadzenie bloga, mogę popełniać błędy, o których możecie pisać w komentarzach. Wasza ocena jest dla mnie najważniejsza. A więc mam nadzieje, że wam się spodoba, posty będę zamieszczać jak najczęściej np. raz na 4 dni. Pamiętajcie, że mam szkołę, dlatego nie będzie to takie proste, ale mimo wszystko będę się starać. A oto ja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz